הרעיון המקורי עוות בצורה מרושעת. הכוונה היתה לשים את "נמלט לו וגו'" מחוץ לחיתוך (וגם מחוץ לנשפים ולימים, סתם כי זה נראה יותר יפה) בהלימה מושלמת לפזמון הראשון. אבל את הנעשה למי יש כוח להשיב, לכן אסתפק באזהרה ורישום בתיק האישי.
אני נאלץ לעמוד בתוקף מאחורי ההגיון היבש. אם לא "..מצא.." איך "..נמלט לו..", מכאן ש"נמלט לו" הוא תלוי "מצא" ולא יכול להימצא בקבוצה חיצונית לו. להרחבה עיין: סינדרלה וסיפור סינדרלה
3 תגובות:
הרעיון המקורי עוות בצורה מרושעת.
הכוונה היתה לשים את "נמלט לו וגו'" מחוץ לחיתוך (וגם מחוץ לנשפים ולימים, סתם כי זה נראה יותר יפה) בהלימה מושלמת לפזמון הראשון.
אבל את הנעשה למי יש כוח להשיב, לכן אסתפק באזהרה ורישום בתיק האישי.
אני תומך בדבריו המלומדים של ידידי, היות והתלמיד איציק מראה רצינות ושקדנות, ומערכת החינוך אינה מעוניינת לסגור בפניו דלתות בגלל מעידה חד-פעמית שכזו.
כמובן שאם יישנה המקרה, נאלץ לזמן את הוריו לשיחה נוקבת ואף נשקול צעדים חמורים נוספים...
אני נאלץ לעמוד בתוקף מאחורי ההגיון היבש.
אם לא "..מצא.." איך "..נמלט לו..", מכאן ש"נמלט לו" הוא תלוי "מצא" ולא יכול להימצא בקבוצה חיצונית לו.
להרחבה עיין:
סינדרלה
וסיפור סינדרלה
הוסף רשומת תגובה